könyvet írunk EGYÜTT

Belevágunk és megcsináljuk

Belevágunk és megcsináljuk

A "Szivárvány akció" - Ercsa története

2014. szeptember 14. - Többvagy

13041459_s.jpgAmikor kislány voltam arról álmodoztam, hogy megmentem a világot. Tudom, erről nagyon sokan szoktak... ez van, nem jutott jobb az eszembe. :) Bár, igazi vízöntőként mi mást tehettem volna? Jöttek szépen sorban a meg nem értettség évei, a kirekesztettség illúziójában történt megrekedéseim, menetrendszerű volt.

Nem mondom, hogy csodálatos gyerekkorom volt, hiszen tarkította megannyi fájdalom, a mamám szomorúsága a szívemet tépte százszor, de mai földi mérce szerint mégis azt gondolom, hogy csodálatos gyerekkorom volt.

Mire felnőtt nő lettem rá kellett jönnöm, hogy nem menthetem meg a világot, ha előtte nem mentem meg magamat. Jó sok ideig hazudtam magamnak és sokaknak. Bohócként jártam-keltem, vidáman szórakoztattam a nagyérdeműt, amin asztrológiai képletem értelmezése után nem is lepődök meg. Vízöntő, oroszlán aszcendenssel. A saját fájdalmaimat, félelmeimet mindig a sor végére tettem.

A változás akkor indult el, amikor végre beálltam a sor elejére, hogy ne legyen fontosabb másoknál. Mivel járt ez? Sok szomorú pillanattal, kádnyi könnyel, tépelődéssel, átagyalt forgolódó éjszakákkal, céltalan ténfergéssel... és közben ezer mosollyal, sok megerősítéssel, saját határaim átlépésével. Megtanultam bánni önmagammal, tudom, hogy milyen, amikor stabilan megingathatatlannak hiszem magam és ismerem a mélységet is, ami már nem rettent el, mert képes vagyok emlékeztetni magamat arra, hogy milyen ott "fent".

Terápia nélkül csak végigrobogunk az életen, ma már biztos vagyok benne. Mivel nagyon nyitott és érdeklődő vagyok, számtalan módszer, eszköz, segítő az utamba került, amelyek mind-mind fontos darabokat hoztak a változásomért. Mégis a legnagyobb felfedezés akkor jött, amikor rájöttem, hogy önmagam igazi "guruja" csak én lehetek, hiszem mindenki más a saját megoldását szeretné átadni.

Milyen fájdalmak jöttek? Mit kellett megtanulnom, mivel kell ezt az életet élnem? Na erről legközelebb... majd folytatom.

Mi segített? Mire jöttem rá? Erről is legközelebb....

Hova tartok? Mit szeretnék? Talán alapjaiban nem változott az az kislány álma, célja. Megtalálni azt, amiért jöttem. Ami teljessé tesz és hinni tudom, hogy úgy csináltam végig, ahogy anno terveztem és az út végén nem fogok semmit sem megbánni.

Folytatom...

A bejegyzés trackback címe:

https://belevagunk.blog.hu/api/trackback/id/tr876697223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása